2016 여름방학 GLD 행정팀 근로장학생 모집

일반
작성자
글로벌인재대학
작성일
2016-06-01 14:43
조회
422

2016학년도 여름방학 글로벌인재학부 행정팀 근로장학생 모집 공고

1. 근로기간: 2016. 6. 22.(수) ~ 2016. 8. 31.(수)

2. 근로시간: 주중 9:00~15:30 사이 6시간 내외/(협의 후 조정 가능),

3. 장학금: 7,000/시간

4. 근무지국제캠퍼스(자유관A 420호), 신촌캠퍼스(언더우드관 B107호) 행정팀 사무실

5. 주요업무: 학생 민원 처리행정업무 보조번역 작업 등

6. 지원자격

   가. 근면성실한 자

   나. 글로벌인재학부 재학생

   다. 한국어 포함 2개 국어 이상 능통자(영어중국어일본어 등)

   라. 컴퓨터 활용 능력 우수자(한글워드엑셀파워 포인트 등)

7. 모집인원: O

8. 신청방법: 첨부된 지원서 작성 후 6월 7일까지 이메일(gldp@yonsei.ac.kr) 발송

9. 연락처

   가. 국제캠퍼스

       1) 담당: 양혜진 직원

       2) 전화: 032-749-3503

   나. 신촌캠퍼스

       1) 담당: 윤여진 직원

       2) 전화: 02-2123-3213

합격자는 개별 연락합니다.

1. Contract Period: Jun. 22.(Wed) 2016 ~ Aug. 31.(Wed) 2016

2. Work Hours: 6 hours between 9am and 3:30pm Monday through Friday(Flexible work hours)

3. Scholarship: KRW 7,000/hour

4. Working Place: International Campus or Shinchon Campus

5. Job Description: Mainly office support work and translation

6. Qualifications

   a. Sincere, diligent and enthusiastic students

   b. GLD students who are currently enrolled

   c. Fluent in Korean and the other 2nd language(English, Chinese or Japanese)

   d. Skilled at working with computers(MS-Office, Hangeul, etc.)

7. Contact information

   a. International Campus: 032-749-3503

   b. Shinchon Campus: 02-2123-3213

If you are interested, please fill out the attached application form and send it to gldp@yonsei.ac.kr by Jun. 7.(Tue).

Result will be informed individually.

첨부파일